Good bye, my lover

15 08 2007

Am primit ieri, în poşta electronică, un mesaj din care am aflat cu stupoare că Your mail won the great 4,2 million GBP prize…

Am încremenit! Ce surpriză! Ce noroc pe el! Am încercat să-mi aduc aminte când, mic fiind, i-am dat să mânce rahat… Nu găsesc nimic în memorie. Poate că s’o fi autoservit el. Îia mici mai fac d’astea.

Dar scurtă’mi fu bucuria. Nori negri s’au cuibărit repede în mintea mea, din momentul în care mi’am dat seama că norocul mailului meu se va întoarce împotriva mea. De fapt, totul a început din clipa în care m’am întrebat de ce, oare, a fost nevoie să aud de la o a treia persoană. De ce nu mi’a spus el, mailul, direct? De ce nu mi’a spus, de fapt, deloc? Ar fi vrut să nu aflu? O fi crezut că nu voi afla? Poate că a considerat că nu e important să aflu şi eu? Sau, poate, n-a ştiut cum să’mi spună?

Acum mă gândesc cu groază la faptul că nu mai durează mult şi mă va anunţa că îşi dă demisia. Va trebui să iau act de decizia lui şi mă voi trezi fără mail. Va trebui să depun eforturi pentru a îi găsi un înlocuitor pe măsură… Din punctul ăsta de vedere îl înţeleg. Nici eu nu aş mai lucra niciunde, în situaţia lui.

Dar sunt mâhnit. Atitudinea lui m’a deprimat. Crezusem, în tot acest răstimp, că suntem prieteni adevăraţi, el şi cu mine, că nu avem secrete, unul faţă de celălalt, că ne confesăm reciproc, ne ajutăm reciproc. Când colo…

Dragul meu mail, dacă vei citi aceste rânduri, să ştii că ascult, de ieri, într’una I will survive. Am pus’o pe repeat şi cântă nonstop. Azi noapte nu am putut dormi. Am băut deja cinci cafele. Şi astăzi mă duc să îmi vopsesc părul. Încă te mai iubesc – şi sunt dispus să te iert. De tine depinde totul, de acum.

Al tău, pentru totdeauna…

Acțiuni

Information

4 responses

15 08 2007
Nixon

we had joy, we had fun, we had seasons in the sun…

15 08 2007
Nane

Oare ce va spune ?

17 08 2007
Potze's mail

Esti lamentabil; chiar daca nu mai astept nimic de la tine credeam ca atata demnitate cat sa nu te apuci sa speli rufe in gura targului mai ai.

Stiu ca o sa supravietuiesti si fara mine, poate chiar o sa gasesti altul mai bun (desi stim amandoi cat de greu o sa fie). Imi pare rau doar ca a trebuit sa afli asa.

Si inca ceva: stiu ca esti gelos, asa ca simt nevoia sa iti spun (in amintirea relatiei noastre) ca nu, nu mi-am gasit pe altcineva, dar pur si simplu vreau sa fiu o vreme singur.

Am incredere ca o sa intelegi intr-o buna zi tot ce s-a intamplat (tu chiar crezi ca ai fi rezistat la o oferta de 4.2 milioane?!).

Mailul.

20 08 2007
lilis

=)=)…a dracu’pielea pe mailu’ asta!

Lasă un răspuns

