Tri normalni kafeta, tri bălgarski badigardî, tri svedskîi tristîi turistî

10 08 2007

Io’te, cât lipsirăm noi, ce făcură nişte suedezi tocmai la Nessebar – detaliile, darul, masa şi dansul, pe blogul lui Emil.

Ceea ce’mi aminteşte că sus, în Alpii tirolezi, la apres-ski-party, unde schnapsul curge fiert, veniţi tocmai din patria preţurilor prohibitive alternând cu prohibiţia integrală, blonzii se trezesc nas în nas cu uşile de lemn masiv pe care cineva, vreun nenorocit de Wirt, a lipit un A4 (nu, nu e Audi) tipărit la imprimanta contabilei şi pe care scrie: „NO DOGS AND SWEDISH ADMITED”.

Iodrili-iodrili-da!

La fel cum Liviu Iurea ştia ce spune atunci când mă avertiza şi de bine mă’nvăţa să nu beau cot la cot cu ucrainencele vodkă (de buşon, dragă Liviu, nu’mi mai aduc aminte, mi’ai zis ceva?)! Muscalii mai curajoşi din fire zăceau pe sub mese la vremea la care se crăpa de ziuă (pe la 2:30, albă noapte de miez de iunie) iar Jena & co de abia începeau să accepte că se poate cânta şi în alte limbi, din afara spaţiului CSI!

Mai ia hu, mai ia hi!

Acțiuni

Information

2 responses

11 08 2007
Nancy

si cica noi suntem ..cum se zice…. a… rasisti :)))))

13 08 2007
Nane

Apropo (da, tot eu sunt dar cu schimbare de vocala 😛 )Mai ia hi asa sau asa ? 🙂

Lasă un răspuns

