Just a post scriptum

5 07 2007

E deja 5 ale lui iulie, semn ca imbatranesc in continuare. Dar nu asta e subiectul!

Ce subiect? Hm, un simplu sic transit gloria mundi; pur si simplu am uitat ca azi ieri a fost 4 iulie. Ce (mi) s’a’ntamplat in anii trecuti e istorie, istorie la portile uitarii. Doamne, cate s’au schimbat, cate mi s’au schimbat, cat m’am schimbat…

Hai, gata. Am uitat de 4 iulie; pentru mine inseamna ceva, altfel, o chestie fara importanta. Eu ascult Djordje Balasevic, voi treceti la entry-ul anterior (urmatorul)!

Acțiuni

Information

4 responses

5 07 2007
Nancy

Ca imbatranesti?Hmmm, mie mi se parea ca intineresti.
Nu-ti mai zic chestiile ale ca esti asa cum iti doresti sa fii, ca le stii.

5 07 2007
Nixon

las’ ca te indreapta Siad fara sa-ti sara vopseaua

5 07 2007
Nixon

si-ti mai pune si-o sigla misto pe nasul lui Ionica. ce preferi? masseratti, audi, bugatti? 😀

5 07 2007
PS @ “Just a PS” « Balkan Express

[…] @ “Just a PS” 5 07 2007 Ca o coincidenta despre care mi’am dat seama undeva dupa un somn oarecare: pe 11 septembrie 2001 ascultam pe […]

Lasă un răspuns

