Patru mii de lei rest

4 06 2007

Nu, cucoana, n’am nevoie de napolitana matale, nici de ciunga. Ai sa imi dai rest patru mii de lei vechi de la 15.000? Da’mi rest patru mii de lei. Si bucura’te ca nu i’ai propus asta unui preten d’al meu care – sa nu uiti asta niciodata, s’ar putea sa ti se intample – ar fi luat guma, ar fi mestecat’o plescaind in fata matale dupa care ti’ar fi pus’o in parul ala prafuit!

Asa, vezi? Ii aveai, erau acolo, in sertar! Si daca nu’i aveai, era banca fix la usa alaturata; puteai sa mergi sa schimbi! Tu, da, tu, care ma vezi stand civilizat la coada cu bani ficsi ori de cate ori ii am, da’i dai altuia peste rand bere la sticla de plastic de doi litri!

Asa ca, dulce Romanie, sa nu dea dracu’ sa te mai trezesti vreodata sa imi ceri sa iti vorbesc respectuos iar prin respectuos sa ma lasi sa inteleg ca vrei sa’mi scot mainile din buzunar de fata cu tine! N’am sa mi le scot (si de teama c’ai sa ti le bagi tu sa ma buzunaresti, dulce Romanie!); mai mult decat atat, am sa ma scarpin la coaie in timp ce tu, dulce Romanie, imi explici mie ca e legal ca un administrator de bloc sa faca specula cu locuri de parcare pe care alti fraieri si le platesc de ani de zile. Si cat timp administratorii tai de blocuri raman exact ceea ce am scris mai demult ca sunt: securisti pensionati si care nu fac altceva decat sa isi continue munca operativa prin scarile locuintelor sinistre in care tu, dulce Romanie, mi’ai ingramadit spre indobitocire compatriotii, ajunsi (asa cum ii vad in fiecare zi) sa ii doara in cur de cei de langa ei si sa le rada in nas celor care au picat in naivitatea respectarii legilor si cutumelor sociale. Si daca vrei sa stii mai multe, iesi in trafic, da?

Asa ca, dulce Romanie, sa nu’mi mai ceri veci pururi sa’mi scot mainile din buzuna cand iti cer explicatii pentru falsurile in acte publice savarsite de primarii cu suficienta dare de mana pentru a convinge avocatii cu diplome cumparate sa se prefaca a nu avea temeie juridice pentru a da cu toti peretii cu gainarii nationali chiar cand flagrantul este evident.

Asa ca, dulce Romanie, am sa ma scarpin pe mai departe la coaie in fata ta pana cand cainele tau de paza va scapa de capusele securiste si larvele lor alaptate la sanul Scinteii si cate vreme o sa se mai joace dupa cum canta cooperatistii.

Asa ca, dulce Romanie, o sa incerc sa invat si eu sa pun in practica regulile pe care mi le propavaduiesc maharii tai politici!

Acțiuni

Information

7 responses

4 06 2007
Clariniliki

ce te aprinzi si tu de la atata lucru! mai bine apuca-te de strans napolitane, bomboane si pastile de orbit professional si cumpara-ti pe ele ce ai tu nevoie…

4 06 2007
emil

eu am refuzat o aspirina sau un leucoplast rest la o farmacie si s-a enervat marmacista de l-a trimis pe badigard sa schimbe la florereasa de linga magazin…

4 06 2007
potzekalnikov

@Neacsu din Campulung: d’aia iubim floraresele (ca pun preturi rotunde)
🙂

@Clarissima: ar fi ceva, intr’o buna zi sa ma duc la aceeasi vanzatoare si sa’i spun @cucoana, da’mi te rog LM de sase eugenii, patru oributri si un jelibon”

4 06 2007
tonysss

subiectul respectiv a fost super mediatizat … in special de ungurul bulan…

4 06 2007
lilis

am tot timpul in geanta gumite, zahar vanilat, praf de copt primite rest pe vremea cand eram fraiera; cand se intampla sa-mi dea vanzatoarea o gumita, ca n-are rest, le scot imediat si-i spun sa le cumpere…ca nu-s obligata sa cumpar ce-mi impune ea; brusc constata ca are sertarul plin de maruntis; dar acu nu-mi mai fac griji…vanzatoarele ma cunosc;)

4 06 2007
Clariniliki

poate nu ai eugenii fix de LM si o sa-ti dea o tigara in plus, rest. atunci sa te vad 😛

5 06 2007
romanul cracan

cine’i ungurul bulan si ce ardeal mai vrea de la noi?
ce subiect a fost supermediatizat?

Lasă un răspuns

