Back

17 05 2007

basesti.jpg

Intoarcere toropitoare. Tara frumoasa dar arsa de soare si parlita’ngrozitor. Plina de praf. Oameni ca peste tot.

Pana una alta, am aflat, pe undeva pe langa Buhusi, ca unele drumuri sunt mai lungi, altele mai scurte, unele’s secundare, altele au confera prioritate.

PS: Umbland brambura pe unde semnalele sunt slabe, am ascultat mai mult Radio Romania Cultural; la limita digerabilului, parerea mea. Ca inca mai au stilul batranesc de ambalare a subiectelor, ca unii reporteri citesc compuneri, ma rog, in rezumat, un format anacronic pentru FM; mai dureaza pana se schimba de tot generatia in SRR. Grav mi se pare ca, la deontologie, nu stau foarte fericit – pentru un post public. La finalul uneia dintre emisiunile de tip magazin de la orele dupa-amiezii (Graffitti – cu Adela Greceanu si Ioan Budura), o domnisoara, reporterita SRR (scuze, i’am uitat numele, ma furase peisajul), cadorisita cu un spatiu de emisie in care poate recurge la stilul publicistic numit eseu, a incheiat o gandire de’a ei despre sensurile lui DA si NU explicand ca vrea ca DAul sa devina DA iar NUul NU. Toate bune si frumoase – daca nu ar fi adaugat un „Si sa invatam sa spunem NU!”

On the other hand: am stat la povesti cu niste amici in fata televizorului mugind muteste si am incercat sa’mi explic (cu glas tare) de ce nu mai suport talk-show-urile si actorii lor, mereu aceiasi; nu stiu daca mi’am raspuns (sigur nu satisfacator). Dar am reusit sa aflu de ce ma mai uit din cand in cand la Andrei Gheorghe: pentru a afla daca in interminabila logoree agresiva si deja prea plina de stereotipuri, in mustul acela interminabil de aprecieri si presupuneri, spune ceva cu oarecare continut. Mai caut!

Acțiuni

Information

One response

17 05 2007
Sprâncenatul

adica plecasi prin tara sa asculti radio cultural si sa meditezi la minimogulul de la realitatea? da’ bercenia, sa zicem, nu era un spatiu la fel de primitor pentru toate astea? 😀

Lasă un răspuns

