The newest Kofi in town!

18 04 2007

Asadar, Habemus Starbucks! Desi, cum spuneam si pe Bloguresti, il prefer inca pe Florian cu sortimentele sale de cafea varsata si ibricul meu in care’mi face o cafea pe care s’o beau CU tutunul pe buze! Beau si Starbucks, daca mi-o aduce la pachet cineva intr-un loc de socializare in care pot suda tigarile!

Si mi’i dor de o cafea bauta pe peluza dintre blocurile din Sarajevo (sau chiar Bascarsija kafanelor mititele) sau de una facuta de batranul Ajed din Tunis!

Vivat Starbucks. Daca suportati cafiaua fara tutun, mergeti sa degustati. Merita!

Acțiuni

Information

2 responses

18 04 2007
Sprâncenatul

mie mi-e dor de o cafea la cinci mii, la primarie

19 04 2007
jaunetom

incearca chestia aia care se numeste frapuccino. e fabuloasa. si cere-o „to go” ca nu te obliga nimeni sa stai acolo

Lasă un răspuns

