Ba p’a noastra!

16 04 2007

La limita lui l’espace abonnes din Courrier International am citit, vineri, teaser-ul unui reportaj realizat de un jurnalist bulgar undeva la granita cu Romania. Din nefericire, nu sunt abonat, astfel ca am ramas cu regretul. Pana azi dimineata cand articolul a facut subiectul unei relatari din Paris semnata, pentru RFI, Mirca Iorgulescu. Si, pe onoarea mea, Ancuta A, Carmen Pisisor si iarasi Anca Aldea, ca sa ma rezum numai la subiectul reportajului care imi starnise curiozitatea (mai sunt astfel de exemple de mal bulgaresc vs mal romanesc in arhiva Croazierei Jurnalul National, scrise de Alex Nedea, Ionela Gavriliu sau Sorin Anghel – si-s sigur ca i-am uitat pe unii) sunt net superioare unui articol care a primit onoarea de a fi bagat in seama de RFI! Imi pare doar rau ca, iarasi, francezii au omis sa isi astearna pe net emisunile si magazinele informative.

Later edit:

Am ajuns, via Comanescu, la nominalizarile Clubului Roman de Presa. As merge pe mana Ioanai Raduca (depinde cu ce s-a lasat selectata); dar, on the other hand, inclin sa cred ca anumiti directori de publicatii cotizeaza suficient cu propria imagine la credibilizarea CRP pentru a se implica mai ca un despot luminat in viata cetatii, anume incurajandu-si subalternii sa concureze si facandu-le lobby. Mie, doar, mi-au trecut prin mana, anul trecut, cel putin zece reportaje care puteau singure umple lista de nominalizari.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

