Fata merge pe jos!

5 04 2007

Aici am aflat despre Alexandrina Hristov. Cânta. Nu cântă rău. Dacă e să citesc în zig zag ce scria, anul trecut, Cătălina Iancu în JN despre tipă, atunci îmi sare în ochi astfel:

„Rar mi s-a intamplat sa iau pe loc o decizie. Am ascultat in masina piesa «Fata merge pe jos» si… ei bine, am intors masina sa-l mai gasesc pe Paul (Nancă – n.mea) , dar plecase deja. Voiam sa-i spun ca Dakino o va sustine pe Alexandrina” – Dan Chişu.

Ah, i-auzi. Ce tare! Deci: vine o fată din Rep Moldova, se învârte cumva şi îi plasează directorului fundaţiei Phoenix un demo şi rupe gura târgului.

Ei, staţi aşa şi nu mixaţi. Nu vă repeziţi să bateţi la uşi (deşi aş face bine să nu spun că nu merge şi aşa, D’aia, la vremea mea, a făcut exact aşa, într-o joi iar duminică era pe post la Pittiş în emisiune).

Dar asta era în 1990. Epocă romantică…

Azi treaba stă astfel (tot de la Cătălina WildCat Iancu citire):

Vlad Nanca, baiatul lui Paul Nanca, i-a dat un CD tatalui sau, sa-l asculte. Cu mentiunea „poate se mai schimba ceva in show-bizz-ul asta!”. La randul sau, seniorul a fost impresionat si i l-a aratat lui Dan Chisu.

Gata, am cârcotit suficient.

Tipa nu cântă deloc rău. Chiar deloc. În plus, mai şi pictează. Nu mă pricep, aşa că nu mă pronunţ. Dar merită atenţia.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

