terorista luciat…

30 03 2007

Fata asta nu are destule de citit? Se întreba pe un alt blog un coleg de breaslă de la Gazeta Sporturilor cum arătam noi acum nu’ş câţi ani când seara, în loc să răspundem la comentarii pe net, ne duceam acasă şi citeam sau ne uitam la Călinescu… ce veşnicii au mai trecut de atunci, dom’le!

luciat, cinci lucruri care îmi lipsesc?

1. Cred că tihna acelei vremi; eram ceva mai june, eram ceva mai jemanfişist, eram mai curajos sau mai inconştient, aveam libertatea totală de a o lua oricând de la capăt;

2. tricouri cu poza mea şi fetişcanele (lui Bukowski) venind cu o sticlă desfăcută şi pe un sfert băută (merge absinth, dacă n’au altceva mai prost) să’mi sune la uşa apartamentului să le citesc poeziile şi să le dau autografe pe tricoul cu poza mea;

3. un calculator mai bun într’o încăpere în care, da, se poate fuma când îmi vine mie să fumez;

4. inspiraţia pierdută cândva înainte de ultima frunză căzută;

5. câte am voie să pun la punctul 5?

Şi, pentru că se vorbi de şedinţe… mă gândeam să fac un şir de „reciclate” pe care le-aş putea începe cu un

 confesional

 aşează-mă în palme şi vindecă-mă de păcate.
de ţi-am greşit cândva,
din ochii mei se scutură (lacrimi)
frunzele toamnei care vine
ca iertările lui Dumnezeu peste fărădelegile mele!

am să te rănesc căci
din răni trăim şi durerile ne aduc lumina mai aproape.

nu sunt.
nu eşti.

şi, totuşi…

Şi dau mai departe (fatidic, aleg şapte din care unul e dublu şi altul colectiv!): Sprâncenatu’ (reticent la astfel de demersuri), Witch (creativă şi sigur inspirată), Blossom Blue (azi tristă), Adee (pentru că e departe şi n’a ajuns la Cape Town), Claudia (poetesa mea preferată) şi jaunetomii trecători. Şi, last but not least, Blogureştilor!

Acțiuni

Information

6 responses

30 03 2007
A.

eu… 🙂

1.azi am vazut din 105 un el si-o ea imbratisati in statia de tramvai.Erau murdari,erau saraci si se strangeau tare tare in brate.Erau fericiti.Probabil ca imi lipseste imbratisarea aceea de urs.
2.imi lipseste mama si rasfatul de acasa.
3.imi lipsesti cumva si tu…
4.imi lipseste un anumit parfum,o anumita atingere…si starea de ”nimic nu ma mai poate atinge”
5.imi lipsesc frunzele in toamna.

de ce numa’ 5 ???:)))

30 03 2007
30 03 2007
ade

am venit!

30 03 2007
ade

1. o casa

2. o gradina, sa imi infig adanc degetele in pamant, sa imi plantez acolo… radacinile. si sa numesc locul acela… acasa

3. un fratior deannei

4. prietenii, cei care-mi sunt dragi si-i vreau aproape, si cu toate astea… sunt tot mai departe de ei

5. zilele insorite

2 04 2007
opiario

an senzatziea ca majuoritatea ar trebuea sa puie la numarul 1 o nsemnare scurta: un pique de veatza. totush, putzini au curajul sai simta lipsa. sau decentza so ecsprime.

3 04 2007
A.

pai eu simt destula viata in mine 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

