Idenitate de vânzare, la Găeşti.

30 03 2007

Sunt abonat la forumul de discuţii istorie-identitate de pe yahoogroups. De fapt, de abonat mă abonasem la e-cărţi. Cu timpul începusem să mă spariu că am probleme de vedere. Îmi părea că totul, în acest forum, prinde culoare verde. Dar, mi’am spus, n’o fi dracu’ chiar ATÂT de verde pe cât îmi pare mie.
Am uitat că sunt abonat la acest forum, de altfel, multă vreme nu am mai primit nici o veste de la ei până deunăzi când primesc o notiţă de informare cum că din cauză de multiplicare a uliţelor virtuale cu rol de e-bibliotecă, forumul îşi schimbă denumirea, orientându-se spre un domeniu oarecum apropiat: istoria identitatea românească. Nu am înţeles eu ce legătură are cartea electronică cu identitatea românească, deşi, nu neg, are, la o adică – în schimb m’am prins că verdele acela nu era doar o deformaţie a centrilor mei optici.
Să mă enervez? Să nu mă enervez?
Am rezistat până azi când am primit o palmă peste ceafă: Nu te enerva! Dezabonează’te! Identitatea românească şi istoria ei se încheie într’un apartament de trei camere scos la vânzare, în Găeşti!

Acțiuni

Information

2 responses

30 03 2007
Sprâncenatul

asta inseamna ca la gaesti se cisteste prea mult online. vezi http://www.jurnalul.ro/articol_75620/internet_cu_ferestre_inchise.html

30 03 2007
Nancy

hmm..si eu am primit la un moment dat o chestie, adica invitatie, de la gaesteni …
daCA s-a discutat de ori ceva. stiu asta ca mi veneau mailuri 🙂

Lasă un răspuns

