de-a gata

28 03 2007

nu’mi amintesc figuri, locuri sau

accidente.

mi se preumblă prin priviri doar ochii tăi ca

un roman în versuri albe pe care îl scriu

din mersul vieţii.

aş fi putut învăţa

să cânt la chitară;

aş fi putut învăţa, îţi spun.

aş fi putut învăţa

să merg pe sârmă;

aş fi putut învăţa, îţi spun.

aş fi putut înşira nuduri tatuate (legate la ochi, legate la mâini) lânga

un zid alb cu igrasie verde invitând militari în termen

să tragă.

n-am să învăţ să fac ordine în

haosul femeii visând umed lebede şi

păreri de ape.

Acțiuni

Information

One response

10 08 2007
flush

de ce păsările au sufletul rotitor şi perfect?
copilul crud din inima mea ştie
m-am născut în podul palmei cordului
si acum lâncezesc!
Am jubilat mereu!
mi-e dor de pustiul creativ din tine,
de prăbuşirile mele în nimic,
de cutiuţa mea cu chibrituri
pe care încălzeam fluturii
alături doar de trecători
trecutul copt a început să lâncezească

Mă plimb nestingherită pe marile bulevarde ale gândului> carnea aruncată pe trotuar> plictiseală notorie>unde-mi nasc vulgare stari>inimi diforme şi adorabile fiare cu colţi moi>refuz de amintire în morgă şi în vaginul gândului în doi

Lasă un răspuns

